BU eller BÄ?

Jahaja, nu fick jag bakläxa.

TV4 ringde och hörde om jag vill ställa upp på och säga nått om den splitternya kulturutredningen som kom idag. I morse vid tio skulle den ha kommit och lite slappt kikade jag efter den och sedan kom jag av mig. Nu har den kommit och på några timmar förväntas jag ha läst rapporten och dessutom ha en vettig åsikt om den… Näää. Han var väldigt snäll den där reportern, han rekommenderade mig att ta mig en kopp te medan jag läser den. *HEPP*… consider it done! fan den är ju på 800 sidor kokar te iaf och läser, söker med lampa och lykta efter de nydanande idéerna de borde ha lagt fram. Det ska bli spännande att se om det blir bu eller bä, men jag är skeptisk.

3 svar

  1. Lycka till :-) Te är iaf alltid mysigt.

  2. WOW! nu tillhör du stans´ kulturelit!! Och jag känner dig! Jag bara måste få komma och röra vid din kappfåll. Är du frisk snart?

  3. *skrattar fånigt* nå, jag känner mig inte speciellt hypad… och jag är rätt glad att slippa prata inför tv (radio är mer min grej *ler*)… så en kollega jag tipsade om tog ärendet. :)

    Jag är inte frisk, men jag är på jobbet.. så du är varmt välkommen när du vill!

Kommentera

