Man tager vad man haver

febertermometer-2009-paljet

Jo, jag har fortfarande feber.

9 svar

  1. ojoj, inte roligt att vara sjuk! kramarkramarkramar!!!

    och jo, att skjuta lerduvor är riktigt kul. det är en trevlig sport, faktiskt, mycket trevliga människor och god stämning. det är som en familj :)

  2. mmm… jag får kanske ta och överväga det där… :)

  3. Men lilla gumman! Du skulle ju krya på dig – var vi inte överens om det?

  4. Jag har försökt flytta på mina obalanserade chakran i två dagar nu, men det verkar inte funka :) *S* Men jag har iaf inte hunnit få liggsår ännu, det är positivt.
    I självavÄrket mår jag mycket bättre nu, har till och med vattnat blommor och bäddat om i sängen… det om nåt är väl tecken på att det har vänt?

  5. men den där termometern skulle inte jag vilja … den verkar ha vassa kanter.
    Skönt att du sluppit liggsåren! Nu blir du frisk snart jag känner det på mej! Jo då det gör jag visst. KRAM KRAM solstråle där.

  6. …jag hade ingen annan termometer och ville se hur hög feberna var. Jag kände liksom de ytligaste blodkärlen i ansiktet bulta av värmen igår kväll… och hur oprecis den må vara så kröp tempen upp till en omätbar hjöd (+40)… Men idag mår jag faktiskt ganska bra :)

    PS, jag la den mellan mina lår för att inte sticka mig på den, så den har inte varit på mörkare ställen än så ;)

  7. Men nu är det väl ändå dags för febern att dra vidare till sällare jaktmarker…
    Krya på dig!

  8. Men det var tryggt att höra! Jag var lite orolig som du förstod=)
    ha det gott i dag.

  9. *garvar*…jag VILLhelst inte förstå! *aj aj* :)
    Nu mår jag kaxigt bra, planerar redan att gå till jobbet imorgon.

Kommentera

