In between

in-between-2009-paljettenq

Nocturnal intermezzo – thoughts in interspace

4 svar

  1. Intressant bild…

  2. mm, PaljettenQ är en favorit i tecknarstilarna. hur skall man beskriva den stilen…det känns som om det inte finns något tekniskt hjälpmedel (penna, ritkol, sudd) mellan PaljettenQ’s fantasi och det vi ser på pappret. bilden är så man tänker…det är så det skulle se ut om man scannade av en fundering.

    PaljettenQ svarar: *rodnar i neon*… det är ju skrivet som en recention och jag kan bara lapa i mig varje ord. Smicker biter på mig! Jag har en downperiod just nu och tycker allt jag gör är bajs, men det löser sig efter första veckan i april då en av mina deadlines avklaras. Kram på dig Blomman! :D

  3. FanFanBelsebub, jag är här alldeles för sällan, valpen har vuxit!!!!!

    hörrudu, fundera inte med oro på valpkursen, en arbetskompis har en underbar jaktlabrador som kom till valpkursen som ettåring (!) och han var så lättlärd att kursledarna häpnade. det enda som var lite jobbigt var att de fick stampa tillbaka alla jordkokor efteråt; Aron är en kraftig hund och hans tassar gjorde stora kratrar i gräsmattan.

  4. Ha ha ha, då finns det alltså hopp om min lilla byracka. Idag har han tappat hörseln då han går runt och juckar i luften, hans nya fantasibrud verkar het ;)
    Han växer ungefär ett kilo i veckan så om ett år väger han 52 kilo! *skojar ytterst lite*
    :D

Kommentera

