Tuggummiblick

tuggummiblick-2009-paljette

Ögonen fastnar i fjärran och är helt omöjliga att vända bort. Ögonen är fulla av tuggummi. När de väl släpps fria vet de inte riktigt vad de ska ta sig för, fastnar på nästa objekt. Förnuftet hotar att pressa slipmaskinens oscillerande skiva mot näthinnan om jag inte lägger av! Jag behöver bara jobba en timme till.

6 svar

  1. wow. och oscillerande! vilket underbart fantastiskt ord.

  2. Tuggummi blick och att ha problem med fokusera på något händer mig ofta, kan dock vara en farlig kombination med elverktyg

  3. se men inte röra får en ny innebörd ;)

  4. Hoppas du slipper jobba i helgen i varje fall! Förutom med valpen då som väl kräver en hel del…

  5. pssst psssst jag har en utmaning till dig hos mig.

  6. Mjeee, jag jobbar sällan på helger. man blir ju sjuk om man inte är ledig då och då:)
    Linda: Pssst! jag har skrivit ett svar till dig, hos dig;)
    Trevlig helg på er (alla) med!

Kommentera

