Rågad humor

finsk-designhumor-2009-palj

Finnarna har också humor, här kan ni se en plåt full av karelska piroger…. nej jag menar små börsar.

7 svar

  1. Eller varför inte som pennskrin? Kul idé!

  2. Den där var ju riktigt kul faktiskt! Ser lite läbbig ut bara, som en gråsugga.

  3. Jag håller med dig!
    De är väldigt lik riktiga piroger och de ser kanske inte så goda ut men det är de! :)

  4. Där blev jag lurad … trodde faktiskt att det var piroger när jag först tittade.
    Hur gick det med vofsens tand? Hemma nu och mår bra igen?
    Kram

  5. He he he.. ja, där ser man… dessa designade börsar är roliga!
    Jo, hunden är pigg och glad igen, tanden är väck och lurvet är drogfri igen. Han såg bra lustig ut när vi hämtade honom igår kväll ;)

  6. haha!! förresten är karelska piroger så gott så man borde ta en tur till Helsinki bara för det!!!

    kraaaaaaaaaaaaaaaaamar om!!!

  7. Humm, jag föredrar nybakade från den egna ugnen:)

Kommentera

