Jobb ger fritid

jobbar-2009-paljettenq

Såga slipa måla måla måla och övermåla. Stopp, gör om, gör rätt. Ögonen har beställt skjuts hem och Stressen tycker vi ska jobba övertid. Belöningen idag är ett kombinationspass med skivstång och spinning… längtar verkligen till träningen nu!

Vad är din belöning efter en lång arbetsdag?

3 svar

  1. En bra bok i soffan eller solstolen OCH TYSTNAD! Att ingen pratar med mig utan låter mig bara vara!

  2. För något år sedan tog jag på mig öronproppar när jag kom hem… det var så skönt att stänga ute alla ljud ett tag och vila huvudet. Men nu tycker jag det är skönt att pressa swett på en spinncykel och blunda. :)

    Det där med att läsa börjar jag sakna igen… Jag började med Saramagos bok Den nyckfulla döden, och det tog mig ungefär två månader att ta mig igenom den på grund av att jag somnade hela tiden.
    Så sömn ligger högt på tio i topp lista av vad jag helst gör efter jobbet :)

  3. Tragiskt som det låter: TV.

Kommentera

