Knoppar mig

vin-i-solnedgang-2009-palje

Jag stänger balkongdörren. Stänger TVn. Stänger kraven. Släcker lampan. Bygger en borg av kuddar och trillar ned i sängen med en av månadens bästa dagar bakom mig. Resultatet är en rosig kind som blir stänkt av en godnattpuss. Tystnad.

3 svar

  1. Mums!
    Det var du sannerligen värd efter den senaste tidens hektiska jobbande och smått nervpåfrestande deadline. Du är bara bäst!

  2. Jag som tänkte jag skulle rita en bild om hur jag kände mig idag… men jag likson sögs ned på golvet och amöbade mig till hundens bädd och tog en tupplur… *skratt*
    Imorgon är en ny piffig dag:)

  3. Vilket härligt inlägg i kombination med en underbar bíld!

Kommentera

