Passera gärna

Eftersom jag själv inte orkar tänka ihop ett inlägg så kan ni kika på följande:

  • Nysningar i slowmotion hos Stationsvakt
  • Kula eller icke kula det är en fråga Bureborn bloggar om
  • En lustig kanin hos Bildburen… jag rekommenderar att strosa runt och kika på fler bilder på bloggen.

Annars har jag suttit på Facebook och roat mig med att leka med funktionen där man kan hitta fler vänner (vänners vänner)… Jag klickar bort alla jag inte känner tills jag får en hel ”platta” med de personer jag vet vilka de är men inte vill ta initiativ till att bli kompis med.

There are no comments on this post.

Kommentera

