Ketschupeffekten

overrost-2009-paljettenq

Nu är det dags att prioritera och organisera alla borden och måsten.  Kraven har hopat sig som en fördämd älv om våren. Nu gäller det att hålla god min och hålla humöret uppe. Det är roligt att ha många järn i elden, men jag vill inte bränna mig på dem. Jag vill så gärna vara överallt och hinna allt, men jag vill njuta av våren också. Det är dödsviktigt! :)

5 svar

  1. Våren är verkligen till för att njutas av! Så jobba lagom ;-)

  2. Egentligen gör man helt fel, jobbar som en galning hela våren för att kunna vara ledig till sommaren. Det är ju nu man ska vara ledig!

    Enligt vad jag kan se på illustrationen håller du åtminstone näsan över ytan – det känns lugnande. Men inte så bra om man har pollenallergi…

  3. *Aaaatschou!*
    Jo, jag vet inte varför det alltid blir så mycket jobb just under våren. I år har jag ju inga utställningar på sommaren och trode att jag skulle få en lugn och fin period. Men nu närmast är det deklarationen som ska in och jag FATTAR inte varför jag inte lämnar den till en revisor!

  4. Jag minns en tjej som deklarerade en ford… :-D

  5. Ha ha ha… jag rodnar upp till hårfästet. Det var ju skitalänge sedan och min allra första deklaration jag skrev på egen hand. Det är ju annars kul att vi har känt varandra så länge! :)

Kommentera

