Kommunikation

kommunikation-2009-paljette

Jag ser dina läppar röra sig och jag hör vad du säger, men det säger mig ingenting. Det är handledning i Excel  i ett nötskal…

5 svar

  1. Snart kan du sånt som ett rinnande vatten

    Ett enkelt exempel:

    =OM(SUMMA(D84:O84)=0;””;(SUMMA(D84:O84)))

    Jag tycker att du ska studera formelfunktionerna närmare, det är faktiskt riktigt roligt!

  2. *paniksomnaröronaböj* :) … ZZZzzzzzzzz

  3. aaaaahhhhh frustration! förstår dig. själv kämpar jag med att fatta vilka bildformat jag ska använda när jag ska göra skyltar och broschyrer. inte jpeg nähä inte tif. nähä…. massa frustration.

  4. Jag har en genuin förståelse för de som tycker det är förvirrande med datorer/program. Men skam den som ger sig ;)

  5. Ha ha dagen roligaste bild…
    Ha en härlig Valborg.
    Kram

Kommentera

