Planerad spontanitet

skiss-verktyg-2009-paljette

Äntligen! Nu ska jag ta mina ritningar och mitt guldiga penfodral och cykla ned till mitt favoritcafé och knåda fram nya briljanta idéer. Det var verkligen länge sedan jag fick tid för mig själv och min arbetsro. *njuuuuter* Jag tog till och med med mig cigarillerna! Så nu satsar jag stort och lever ut den bohemiska sidan hos mig själv som har underordnat sig strukturer och rutiner hela våren. Så nu ska jag vara spontan i tre timmar, sen är det dags för nästa möte.

5 svar

  1. Ensam tjej med cigariller på café. Vad danskt det känns. :-)

  2. Mmm, men det går ju inte att puffa på dem på café och vädret slog om… så jag drog i mig ansenliga mängder kaffe istället :)
    (jag röker bara om allt är perfekt)

  3. Jag förstår. Så skulle jag vilja kunna röka pipa.

  4. Du är bara för underbar vännen: ”Nu ska jag vara spontan i tre timmar”. Vem annan än du skulle schemalägga spontanitet? *fniss*
    Du borde inte röka alls… *hytter med fingret* *på ett mycket snällt sätt, förstås* :-)

  5. Johnny:
    Jag ska faktiskt ta och testa det där med pipa.. .jag känner på min att det är något som passar mig :)

    Sofia:
    Även jag behöver mina fläckar… *blink*

Kommentera

