Kärlek i trä

träskor-2009-PaljettenQ

Det är bara skor som kan få mig att känna mig euforisk när det kommer till shopping. När jag går in i en skobutik kan jag snabbt se om det finns något som är i rätt stuk för mig. Idag skulle jag köpa kopieringspapper och en usb-sladd och av en händelse trillade jag förbi en för mig nyöppnad butik. Redan utanför så jag en sko som var ”jag”… Så efter fem minuter kom jag ut med ett par sprillans nya träpjuckor!  Jag la band på mig själv för det fanns även rosa, vita och röda träskor som också var så där hjärteknipande fina.

Roligt dessutom att de är tillverkade i Ö-vik av Inga from Sweden… om det är eko? Nja, jag vet inte. Men relativt närproducerat känns det som iaf. :) Och visst är de fina? Helt plötsligt får jag lust att trippa omkring med dem i ateljén och hämta grejer för att få känna in och trampa in dem. Ska nu hämta en kopp te….*klapper klapper*

2 svar

  1. Jag vill också ha!
    Men jag får inte ha träskor för M – har ett par som jag brukar använda i trädgården (inte sådär snygga), och jag kliver snett stup i kvarten. Ett under att jag inte vrickat tassarna fördärvade. Så nu har jag fått ett par Foppor…

  2. Mäh, han får lov att skärpa sig ! Det är het het het med träskor ju :)
    Foppor är ju rent av obekväma, fick låna ett par när jag var upp till min bror i vintras… *ryser*

Kommentera

