Flowmotion

Sitter-i-en-röra-2009-Palje

Innan ordning infaller ter sig allt som en enda stor röra. Mitt i allt detta sitter jag.  Det gör  inget att jag inte vet precis var alla grejer är eller att det egentligen var dags att äta för någon timme sedan, för det är att befinna sig i ett tillfredsställande rus. Att ta kisspaus är som att offra något väsentligt!  Att gå hem är som att intala sig att man förlorar en viktig idé. Tankens transport till verkligheten görs med en skvätt separationsångest och farhågan att aldrig kunna återvända. Abstinensen pumpar i kroppen redan innan jag släcker lyset.

– Hej då macken, syns imor´n.

4 svar

  1. Som sonen brukar säga ”ordning är till för idioter, genier behärskar kaos”!
    Ha en bra onsdag!

  2. He he, den var bra! :)

  3. Åh, de där dagarna är alldeles, alldeles underbara. När tvättmaskinen centrifugerar i magen och skvätter skummande skaparenergi överallt!

  4. Verkligen! Synd bara att det just för tillfället är så stressigt så att jag inte riktigt hinner njuta full ut…. Hinner inte riktigt känna att jag har en kropp :)

Kommentera

