Det blir vad det blir

glömska-2009-PaljettenQ

Jag började rita på en tanke, men den glömde jag efter några streck. Oftast är det för att figuren inte blir som jag tänker mig och den skapar sitt eget liv… Ibland blir det bara kludd eller som här, lite menlös. Jag kunde inte förmå mig att rita den klar. På sätt och vis är det lite likt de situationer när man påbörjar en mening men kan inte minnas vad det var man tänkte säga.

4 svar

  1. Om du inte kunde förmå dig att göra den klar så svävar fortfarande frågan i luften: är det en spegel eller ett racket?

  2. Mmmm, det beror ju på… :)

  3. ahh! jag ÄLSKAR dina bilder!!!

    Arnold & PaljettenQ = världsklass!!

  4. Tsssss……Arnold?
    Sure Bernard brukar han ju heta ;)

    *Thanx för smickerpotten den satt fint*

Kommentera

