Älskvärd

opraktisk-älskvärd-2009-Pal

Han tänkte säga att hon har så vackra vita tänder, men sa i stället:

– Du är så händig.

5 svar

  1. Det är sånt som händer :-)

  2. Förlåt men jag har pajat din sida med den upphittade mobilen. Sedan jag gjort en kommentar så går det inte ladda om sidan…

  3. Viddermannen: Ingen ko på isen, det verkar inte vara något fel alls.
    Kommentaren och sidan finns där… det kan ha varit ett tillfälligt knas.

  4. Jag föredrar nog att vara händig men klart gula tänder vill jag inte ha.
    Lilla skruttgumman jag önskar dig en härlig midsommar med allt gott och lite till.
    Kram

  5. Ha ha ha.. .tack det samma, låt sillen smaka gott och vädret vara mysigt. *kram*

Kommentera

