Nio till fem

PaljettenQ-ritar-2009

Tur att inte alla sinnen är upptagna och koncentrerade. Lyssnar just nu på radio medan jag jobbar och ska försöka hinna till biblioteket och låna en ljudbok för att fylla öronen med mening. Trots att jobbet är en smula enformigt så känner jag stor glädje av att se att det blir som jag vill, idén går före bekvämlighet. Ytan är 65×180 cm, jag har hunnit ca 65×20. Många ljudböcker blir det i sommar :)

6 svar

  1. Den typen av upprepande rörelse brukar vara så meditativ, tiden kan bara rusa iväg.
    Hoppas du mår bra.
    Kram

  2. Jag mår fint förutom att jag är trööööööött. :(
    Det är antingen kaffe, järntabletter eller en promenad som behövs. Skönt att det är fredag!

  3. lyssna på Svinalängorna!!!

    • Ja men jisses, jag har flera rekommenderingar på just den boken… så jag får försöka få tag på den. Såg att man kan låna ljudböcker på nätet, så jag ska se hur jag kickar igång den tjänsten. Tack för tipset! :)

  4. En bok som är fantastisk i ljudvariant är ”Kalla det vad fan du vill”

    • Jag ska kolla upp även den… jag lyssnar på Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón. Jag hittade den i min bokhylla på jobbet och såg att jag har börjat lyssna på den för en tid sedan men kom bara till den 4e skivan… så nu avnjuter jag den medan jag knegar på med jobbet :)

Kommentera

