Accessoarerar

Accessoarer-2009-PaljettenQ

Försöker pynta upp min vardag med lite glada färger.

Inte rätt

inte modernt

lite lyckligare

*bling bling*

2 svar

  1. Haha vilket härligt bling bling!
    Jag är helt utan bling, jag letar i min garderob efter kläder modell större i midjan. Fyll upp magen med 2 liter dialysvätska så ska du få se hur stor och kul magen kan se ut! Ibland är den faktiskt trekantig inte illa va?
    Så resår ska det vara i midjan och stort så jag får plats, har inga höstbyxor som jag kan ha när sommaren är slut så det är väl för tur att jag blir opererad den 26 augusti; Viva en ny njure!

  2. Ja, det är ju tur att de där stora blusarna är på modet just nu. ;) Men du lär ju snart slippa vätskorna när operationen är gjord. *håller tummen och hoppet uppe för dig*

Kommentera

