Det vankas äventyr

visakvitto-2009-HL

Denna oansenliga lapp är ett litet steg ut på en äventyrlig resa. Om några veckor åker jag till Moskva och ska ställa ut lite grejer där. Det jag framför allt ser fram emot är rysk champange och saltgurkor.

4 svar

  1. När jag letade passande bilder på en dammråtta så såg jag en bild som du gjort. En var din i original men den andra var redigerad så att din signatur var borta. Bara så du vet fast det kanske är svårt att undvika… Fast det finns ju en upphovsrätt!

  2. Det kan ju annars hända att jag själv har använt den bilden på annat håll på nätet (jag nätverkar på flera ställen). Det är inget jag ligger sömnlös över. Inget är heligt och man får i princip skylla sig själv om man lägger upp något här.
    Jag tror dessutom att jag inte ens signerade bilderna i början, den var rätt tidig i mitt bloggande :) Men det var ju roligt att du snubblade över min dammråtta :D

  3. Dety är ju så olika hur man tycker om det där och lägger man ut en bild så… Det är onekligen en komplimang åt ditt skapande :-)

  4. Nja, jag tar det som det är… varken eller (efter som personen ifråga har tagit bort mitt signum på bilden, det är ju inget vanligt ”lån” så att säga). Det är lite som att ha ett äppelträd i trädgården, ibland får man besök av pallare :)

Kommentera

