Du gör mig varm å go

 Varmchoklad-2009-PaljettenQ

Goda vänner och varm choklad har mycket gemensamt…

4 svar

  1. Ja, verkligen!

  2. Jösses! Man får verkligen inte ha bloggvila ett par dagar. För då finns det alldeles för många, spännande och tankeväckande inlägg att läsa på din blogg. Nu surrar det som små bin i huvudet.
    Och så blev jag våldsant sugen på varm choklad… jag tror vi måste ta en fika i nästa vecka!

  3. Te och choklad är ungefär same, same i koppen. Däremot inte kaffe. Oklar på varför jag tycker kaffe är gott egentligen.

  4. :) Ha ha, ni är som en ask choklad!
    Jag älskar kaffe och tycker det är makalöst gott, men det smakar bäst med gott sällskap.

Kommentera

