De glor på mig

tusch-2009-PaljettenQ

Där ligger den, inspirationen ligger i lådan och kurar. En smula sur och övergiven. Har inte tid att plocka upp dem, har inte lust. – Även om mina radiga strumpbyxor försökte hitta på ett blogginlägg på väg till jobbet. Men de krovade sig bara.

6 svar

  1. Låter som om det är dags att idka apjobb. Typ sortera pennor efter stiftsbredd. Organisera om mapparna på datorn. Inspirationen är en trögflörtad typ.

  2. Ha ha … mmm, jag håller på med ett PM och bygger modeller. Jag och min Heissklebe pistole model K-1000 är lite intima just nu. Inga pennor får plats i vårt gäng nu. ;)

  3. Vill bara kika in och säga Kram

  4. Du är alltid varmt välkommen :)

  5. Bra skrivet om inspirationen. Jag saknar strumpbyxor men har annat som korvar sig….

  6. Du kanske kan ta mina strumpor, de är alldelens för långa för mig ;)

Kommentera

