Snubblar över Svengelskan

Det där med gooleöversättning kanske kan anses som ett ”start-projekt” (den behöver nog förbättras en aning ? ) ;

”Skit i andra, sköt dig själv”

Blev:

”Shit on others, shoot your self”

Kanske borde tillägga att jag tycker det blev riktigt roligt :D

5 svar

  1. HAHAHA!

  2. Fan, jag garvade så jag fick ont i ryggen…

  3. Roligt men inte så användbart :)

  4. Ha ha skitroligt tycker jag som har funderat på att testa men inte har kommit mig för. Jag hankar och vankar får inte mycket gjort, orken tar slut och jag hamnar ofta i soffan med en bok eller sovandes för att om möjligt blir lite piggare.
    Visst har jag blivit piggare om jag jämför med när jag kom hem från sjukhuset, men det här kommer att ta tid. Jag tror att hela hösten kommer gå åt … bara jag blir frisk så betalar jag gärna det priset.
    Men isolerad är jag eftersom jag inte får vara i folksamlingar/på fik/ affärer vilket jag har varit i några gånger med munskydd och det är verkligen en ufo upplevelse. Jag skulle vilja skrika till hela världen att det är NI som är farliga för mig inte jag för er. Man ser i folks ögon att de undrar och backar lite i kassakön, vilket de gärna får göra för mig, bara de inte smittas.
    Kram på det och du gick det bra med utställningen?

  5. Jag tycker du ska plasta in HELA dig för att skydda dig från höstens alla baciller! Du får inte bli sjuk, så är det bara!
    Dessutom verkar ju tupplurar och bokstunder i soffan som en ypperlig syssla mitt i konvalecensen. :)

    Jo utställningen i Moskva går bra, den har fått bra med besök och mediapådrag. Nu i helgen har jag en sologrej med vernissage som kommer mot mig i rasande fart. Jag ska packa allt ikväll för frakten går imorgon bitti. Det ska bli skönt att kunna ta det lite lugnt nästa vecka.
    Det kommer att kännas som semester att jobba bara 8 timmar/dag :)

    Krya dig och njut av höstfärgerna från din fina balkong *kram*

Kommentera

