Bockar av 4an och 5an

klotter-4-av-6-2009-Paljett

Den här tegelväggen var så fin att det kändes självklart att hänga upp klotter 4 av 6.

klotter-5-av-6-2009-Paljett

Offentlig konst kan vara påträngande så jag tänkte att jag hänger upp 5 av 6 på ett privat staket. Lirkar in en fot i den privata sfären, men håller mig ändå på utsidan. Jag tror att det skulle vara mer provocerande att spika upp klottret på huset, inne på gården.

 

3 svar

  1. Åh! Du borde ha satt upp en webbkamera vid det privata staketet, för gu´ va spännande det skulle vara att se ägarens reaktion. Håller tummarna för att hon/han uppskattar ditt klotter och flyttar in det på insidan.

  2. Den hänger kvar ännu… :)

  3. […] 5 av 6. Den hängdes upp förra hösten och den hänger kvar ännu :) Lite roligt faktiskt för jag undrar ju om de som bor bakom staketet […]

Kommentera

