Det omätbara

oändlighet-2009-PaljettenQ

– Älskar du mig?

– Ja. Jag älskar dig

– Hur mycket?

– Oändligt

– …. är du säker?

– Ja.

4 svar

  1. Det omätbara bli aldrig mätbart. Våra hjärnor är dock inte konstruerade att förstå oändlighet, men min personliga uppfattning är att om vi slutar tänka och börjar lyssna inåt så kan vi känna oändlighetens djup.

  2. Oändlighet är en kittlande tanke, som kärlek :)

  3. Den där linjalen är så förbannat bra!!

  4. Den är min favvo för tillfället :)
    (eller ja, den har varit det sedan jag gjorde den för tre år sedan)
    Jag kallar den : ”measure my (endless) love”

Kommentera

