Mission completed

klotter 6 av 6 2009 PAljettenQ

Nu är den sista på plats. Klotter 6 av 6. Den får hänga på ett ställe som är riktigt fult. Tavlan ovanför hyllan har en trasig ram och hänger dessutom  på sniskan. Nu kan bilderna konkurera om vilken av dem som gör mest nytta. Själv tycker jag att den röda färgen passar rätt bra ihop med den blå solariebädden. Om jag hade kunna skulle jag ha bytt ut tavlorna. Det vill säga ta bort den första tavlan efter som den är trasig,  men den satt fastskruvad i väggen. Framöver ska jag kika in och se hur det går med det hela. Förmodligen försvinner mitt klotter… men vem vet :)

 

11 svar

  1. I dagens UNT var dagens bild att någon ställt varningskoner över strålkastarna i den nya Järnvägsparken. Effekten blev rätt fräck. Plötsligt fick jag för mig att du inlett någon slags ny klotterkampanj…

  2. Ha ha ha nej inte denna gång…kanske nästa år ;)

  3. Johan… en grej som jag inte riktigt förstår:
    När jag klickar på din länk i kommentaren så hamnar jag hos någonslags internationell bibelskola… är det något du är engagerad i eller är länkadressen fel? :)

  4. Öh, va, näe, jag pysslar inte med bibelstudier. Har jag blivit hackad?! Eller så är det din dator som löper amok. Men adressen ser rätt ut. Kanske WP löper amok? Eller så håller marsianerna på att invadera. Eller så är det, trots allt, ett tecken från Gud.

  5. HA ha ha… jag hoppas nära på det sista. Det vore mycket intressant :)
    Ingen fara jag har ju din blogglänk trots bibliska besvär…

  6. tillslut så… Det var ett typo; ‘blogpot’ är en helt annan domän än ‘blogspot’. Och Guds existens är fortsatt lika svår att bevisa…

  7. I detta novembermörker kanske man är i behov av att komma in till lite andligt lyft, vem vet?
    Men jag hoppa över bibelskolan ….
    Kram i mörkret och fukten

  8. Det var ju br att det ordnade sig :)

  9. Hoppas den får hänga kva! Färgen behövs verkligen!

  10. Har du varit runt och kollat vad som hänt med dina klotter?

  11. Jag vet att några av dem hänger kvar, men den första vid skaterampen är borta, den ligger säkert i något dike. Men den på staketet hängde kvar senast idag….
    Jag blir lite sugen på att ta ned och hänga dem på nya ställen, flyttbart klotter ;)

Kommentera

