Komigendåförfan

hälften-så-bra-2009-Paljett

Friskt vågat resten vunnet… att vilja är en bra början och hälften vore nog.

7 svar

  1. eller hur!
    är det förresten så, att jag kan kommentera i min blogg- och du ser svaret… som du skrev förut?

  2. Så sant så!

  3. Malin:
    Jag ser dem om jag av nyfikenhet går tillbaka och ser efter :)
    (vilket jag oftast gör)

    Daniel:
    Sssjup!
    (norrländska: javisst!)

  4. det är sant.. men å andra sidan så är det ju också fördelaktigt att kommentera i andras bloggar eftersom att man då gör ”reklam” för sin egen blogg på så vis..

  5. Ah, men jag preimierar att hålla diskussionen där den är aktuell… Om jag skriver ett inlägg så är det ett större nöje (för mig) om kommentarerna handlar om inlägget istället för ett inlägg som handlar om något annat, på en annan plats.
    Hellre kvalité än kvanitét. Om man vill ha många läsare gäller det nog att ha en långsiktlig ”relation” där man ger och tar av varandras kreativitet. Om du skriver bra inlägg på din blogg så vill man återkomma för att du skriver intressanta saker och kommenterar och driver en diskussion vidare… Men det blir det inte lite poänglöst att i sitt inlägg få kommentarer som handlar om något annat som läsarna av min blogg inte förstår eller orkar kolla vad det handlar om?

    Själv blir jag ju mer intresserad av de som kommenterar mina inlägg eller andras med intressanta åsikter… inte genom att bara genom att synas. Det känns lite cyniskt att lägga kommentarer enbart för att dra folk till sin egen blogg… men hey, vi människor är olika.

  6. joråföratteee när vi inne på avdelningen klyschor så är väl ”den som aldrig vågar hoppa, får aldrig flyga” en del av samma gäng?

  7. Den var bra! den skulle kunna vara kul att teckna :)

Kommentera

