Det skulle bli en renklämma

Men det blev en konstig typ som skådar i sin navel?

Att sitta i ett rum där andra pratar om inskränkthet och strävhåriga chefer ger en viss patina åt den egna kreatviteten. Indirket påverkas handens rörelser och pennan tycks göra som den vill. Det är knepigt att ha sina kollegor i samma rum när de tänker högt om annat. Så min önskan till Tomten denna jul är en helt vanlig dörr. Vad önskar du dig?

6 svar

  1. Jag önskar mig ett badkar hos mannen där jag kan försvinna från världen i ett töcken av hett vatten, badskum, en god bok och en låst dörr. :-)

  2. Men det borde väl tomten kunna fixa! :)

  3. Jag har skrivit en lista men ärligt talat önskar jag mig inte ett dugg. Jag vill bara njuta av att jag mår bra och att jag lever och förmodas fortsätta med det i många år till.
    Kram

  4. Ja du fick en fin gåva redan i höstas :) Men nog tycker jag att du är förtjänt en klapp eller två från tomten, du kämpar ju som en björn!

  5. Jag kan ju avslöja nu att maken och jag tog ikväll en tur till vårt centrum jag skulle dels köpa en stjärna med texten ”You are my lucky star” en berlock som jag ska sätta på ett silverarmband och ge till Rosita min donator. Tänkte att jag köper en berlock varje gång vi firar vår donationsdag och stjärnan blir passande som den första.

    Sen skulle jag handla en after shave till maken och när jag stod där inne i det lilla parfymeriet så tog fan tag i mig och jag köpte en Dior parfym till mig själv som var bra mycket dyrare än makens doft. Citrus är jag som galen i och har doftat efter rätt sort i flera år, men man köper ingen ny parfym när man är sjuk för man går inte bort utan sitter mest hemma. Men nu jäklar i min låda har jag en ny doft. Så man kan säga att jag har köpt en julklapp till mig själv.

  6. Underbart, helt rätt prioriterat! Man mår gott av att lukta mums :P
    Vilken fin idé med berlockerna, det kommer säkert att uppskattas :)

Kommentera

