Pillar i min luddiga

Jag har trillat ned i ett njup av oändligheten av  musik på Spotify-fy-fy som späder ut min arbetsdiciplin. Nej, jag surfar omkring bland gamla och goda nya navelludd. Frågan: – Varför har jag inte skaffat detta tidigare?  Thanx Kultu, en perfekt present —> mej über glad! Just nu känns det som att jag inte kommer att logga ut från Spotten idag.

BTW: Vinter kan vara den första för någon. Idag fick jag höra en rolig grej på jobbet. Vaktmästaren kom in och berättade att några oroliga gäststudenter från utlandet hade kommit in på kontoret och frågat om det var farligt att andas ute nu när det är kallt ute. Gulligt. :)

2 svar

  1. Ät tillvaron inte farligare än så ;-)

  2. Jag kan tycka det är lite synd om vissa nyanlända som kom hit utan varma ytterkläder. Om man aldrig har upplevt vinter kan det ju inte vara lätt att föreställa sig hur det känns att vara ute i -15 grader, de må ju tycka de har hamnat i helvetet.

Kommentera

