Kulturpris?

Ylva Ogland är nominerad till DN´s kulturpris

Det glädjer mig, hon är ju hur rolig som helst! Grattis till nomineringen :) När jag såg henne berätta om sitt senaste arbete på Tv imorse, skrattade jag hjärtligt, hon konstnär med stort K.  Hon är unik och sticker verkligen upp ur mängden. Hon är fantasin personifierad!

5 svar

  1. Verkar vara en intressant människa! Det är alltid inspirerande!

  2. Det ska bli roligt att följa hennes arbeten framöver.

  3. Ett bra val!

  4. Hejsan :)
    Ja jag vet inte vad jag ska säga riktigt om ditt inlägg å så men… :)
    Ja du får ha en toppenhelg.. ska kika vidare i din blogg nu!
    Kram Katja.

  5. Kika på du bara :)

Kommentera

