Kvastar vidare

Livsglimten gillade min kvast i ett tidigare inlägg så den får ett nytt liv i hennes blogg. Hon har länge kämpat för livet och generöst skrivit om hur det är att vänta och få en ny njure. Nu är hon konvalecent och börjar sakta men säkert få tillbaka fysisk styrka” Livet med både ris och hjärta”. Den psykiska styrkan har dock varit enorm under alla dessa år!  Nu kan hon kvasta runt med förnyad lyskraft :)

4 svar

  1. Så roligt att få en så fin teckning där jag ser så mycket av dig i min blogg.
    Jag behöver verkligen en kvast med kraft då benen är lite slaka ännu, jag börjar inse att fibromyalgin som jag har haft i massor av år har tagit och ännu tar kraft ifrån mig.

    Jag har nu ringt till en grupp med kvinnor som stickar tillsammans på Vetekatten i Stockholm, jag har längtat så enormt efter vissa saker som jag nu håller på att förbereda för att få uppleva. Känslan att sitta i en grupp där alla handarbetar kommer att ge mig kraft. Det går långsamt med rehabiliteringen men jag tvingar mig till tålamod. Låter ju tjusigt ha ha, har ju inget att välja på kroppen orkar ju bara det den gör punkt slut.

    Bästa kramar till dig

  2. Nöjet ligger helt på min sida, det är bara roligt att kunna ge bort något.
    Hoppas du får många roliga studner på syjuntan:)

  3. Det blev verkligen fin och bilden är passdande och bra!

  4. Det blev lyckat för att Glimten tänkte till lite :)

Kommentera

