Ur en pixel

Stirrar blint på skärmen, foten har somnat. Koncentrationen vandrar mellan ögats kisning och handens irritation att inte pricka rätt. Medveten om köttets ovilja att följa anvisningarna från den sladdriga tanken. Drar in magen, sträcker på ryggen. Låtsas att jag har höga klackar… känner mig sexig. *tonus*

7 svar

  1. Själv känner jag mig helt annmorlunda och mycket inspierationslös… Men det kommer väl igen ;-)

  2. Kanske några soliga dagar kan lätta upp stämningen lite :)

  3. Den där bilden gillade jag skarpt! Vet inte riktigt varför så jag kan inte skriva något klokt. Den bara väcker något i mig!
    Kram och tack

  4. Tack :)
    Själv ångrar jag att jag inte tog bort den rosa nyansen som faller över benen på henne. Jag är extremt slarvig när jag leker ;)

  5. flott! :D

  6. Tack! *ler smörigt* :)

  7. Gillar!

Kommentera

