Göra glädje

Hon sa: – Det handlar bara om att ha rätt inställning!

11 svar

  1. Ler man mot världen så ler världen tillbaka.

  2. Eller hur

  3. Tummen upp! (Jag vet, löjlig kommentar. Men ibland tänker man bara att man nickar och gör tummen upp-tecknet). Fast som kommentar gör sig tecknet kanske mindra bra. :-)

  4. Nää, inte löjligt, det är en uppmuntrande gest :)

  5. Okej. Tummen upp igen då. :-)

  6. Jepp, *tummen upp*!
    Min inställning är att göra kvällen glad genom att gå på jazzbar hos en god vän. Det må väl vara ett bra recept på gott humör :)
    Önskar dig en trevlig helg!

  7. Är det Hillary Clinton?

    • He he he… mjeee, nej (men det skulle ha kunnat vara det)
      Det är Jane Doe, ingen specifik så där…
      Tänker mig att det skulle kunna vara jag, efter som den där hurtiga kommentaren är så retfull… jag visualisera mig med att knåda mitt huvud så att jag ler stort och fint :)

  8. Vilken bild! Tänk om det vore så enkelt :-)

  9. Eller så här: ”A happy person is not a person in a certain
    set of circumstances, but rather a person
    with a certain set of attitudes.” (Hugh Downs).
    Klokt! Men ibland kan jag bli snorless på för mycket ”go å gla´ kexchokla´ och satsar på pessimism i kubik.

  10. Precis… Det är absurt att alltid måsta vara just go´och gla´. Ungefär som att det är ett sundhetstecken att alltid reagera med optimism och se det positiva i allt som sker. Nej, fan ibland suger livet åsneballe (som Blommaland brukar uttrycka det).

Kommentera

