Biohazard

Skulle rita en fin en.

Men hon är så full av medicin. Ett sopberg, en slaktratt.    En miljökatstrof.  Hjärnan är bedövad, viljan finns där bakom, instängd. Huden är närvarande öm och gråtfärdig, svettas som en gris.  Kemikalieregn. Sväljer tungt, sväljer om och om igen, kräkfobi. Begrav henne nu, hon ruttnar aldrig.

6 svar

  1. Men jag tycker hon är fin! Du ska vara rädd om henne, hör du det!

  2. Jag försöker, tro mig, jag försöker….

  3. Hon är visst fin. Jättefin!
    Men jag förstår att det känns skit ibland, absolut inte roligt när sinnet domnar av.

  4. Så här några dagar senare börjar hon likna en vododocka, kanske går det att stoppa in smulor av drömkaka i henne :)

  5. ja kaka tror jag blir bra. och klappa lite tröstande där på det gula under ögonen massera. lite te med kamomill också. jag gillar bilden massa, ryms mycket i den.

  6. …mmmm, drömkakan har visst smulat fram en idé… —> nästa inlägg

Kommentera

