Skogsromantik

Skulle ha skrivit om en skogsglänta och skogstigar. Skulle ha berättat om gemenskap och delad bekvämlighet… men trillade ner i ett träsk. Där i ruvar en hunger efter att få dela med mig och att skita i det där med bekvämlighet. Det får gärna skava lite, raspa, lukta svett och svavel.

2 svar

  1. Min lilla duva hur har du det i ditt träsk? Kroppen din mår den skunk med alla tabletter och elände?
    Jag är så trött på att det skaver, raspar och luktar svett och svavel, det träsket har varit mitt så jäkla länge att hälften vore nog.
    Jag vill ut ur träsket NU ska jag släpa med dig ut?
    Kram på dig systra mi det finns alltid en annan dag tro mig jag vet.

    • Om raspet är skäggstubb mot mitt nyckelben,
      skavet en narig hand på mina skinkor
      och svettet är ett gemensamt resultat så gör det inget att det luktar svavel, det vore djävligt skönt ;)

      Då skulle jag nog glömma smärtan ett stund
      *ler under kort lugg*

Kommentera

