Söndagsutmaningen

Dagens sysselsättning: Spinn-marathon 12:00-16:00 Håll en tumme att jag grejar det här nu. Jag erkänner att jag är nervös för jag fick veta vid 9:40 att jag ska delta. Eftersom jag inte har någon erfarenhet men tonvis med envishet så kan jag inte planera utan bara trampa och kämpa! :)

4 svar

  1. Yes!!!
    Grattis och nu sitter du där och har ont i baken, ryggen, benen och övriga kroppen men hoppas verkligen att du känner dig nöjd.
    Kram

  2. Jaaa! Det var underbart roligt, skitjobbigt men helt klart värt det . Jag känner mig nöjd och hoppas nu att träningsvärken inte blir allt för hård mot mig. Fyra timmar av swett! Fyfan vad stolt jag är över mig själv *konfettiregn* :)

  3. Hurtigt värre, jag spinner vidare i min atelje.

  4. :) Får se hur mycket jag spinner imorgon när jag går till min

Kommentera

