Den tomma ytan

En smula tom, lite sliten. Öppen för nya förslag och idéer. Framtiden bjuder ut sig. Lite retligt och utmanande… eller så går man förbi och ser vad som händer, för det kommer alltid något. Vad skulle du sätta upp på en tom anslagstavla?

8 svar

  1. Sökes livsenergi!
    Var god ring 0770 0050505050050

  2. Ah, den var bra :)
    En sådan där annons lapp med tel nr på flärpar så att man kan ta med sig den hem

  3. Jag gillar Loesjes lappar som emellanåt tittar fram på stan. Finurliga. Ha/on kunde gott få ha ett reserverat hörn på min anslagstavla.

  4. Loesjes? Det känner jag inte till.. hur ser de ut?

  5. Jag skulle vilja ha något med färg för färg gör mig glad! Gärna något vackert i blott…

  6. Några tusenlappar, att plockas vid behov.

  7. en dikt.

  8. He he he… ett par tusenlappar, mjo det skulle just smaka gott ;)

    En dikt och något vackert i blått?

    På H-centrum i Uppsala som nu har rustats upp fanns det ljusskyltar ovanför varje verksamhet/butik…
    ”Blommor” ”Trafikskola”, ”Godis”, mm… men så fanns det en skylt som det stod: ”Var glad” på. Den var lite förbryllande men nog kunde man känna ett litet leende sprida sig i ansiktet när man såg den.

Kommentera

