Varsel

Ett kluster av molekyler letar sig fram till doftcentret, en föraning.

4 svar

  1. Men Gud vad söt. Det ser ut som en capybara: http://farm4.static.flickr.com/3171/2547678249_968f5d7f24.jpg?v=0

    • Det är precis en sådan! Tänkte mig att den får bli mitt självporträtt för dagen :)

  2. Älskar de där djuren … de verkar så snälla och goa.
    Fint att han fick stå i ett gäng blå/turkosagröna prickar, jag är väldigt svag för prickar.
    Urinnevånarna i Australien målar ofta i en ”prickteknik som jag är så svag för. Om, jag säger om jag skulle ge mig på att måla så skulle det nog bli prickar. Ha ha!

    Kram på dig

    • Eftersom jag är fräkenbeströdd så måste jag ju säga att prickar rockar :)

Kommentera

