Nytt

Jag har ju hållt på med en ateljéflytt och mycket nytt göres på en och samma gång. Elektrikern är inkallad till att sätta upp ny belysning. En gammal dörr blir en ny vägg. En ny ansökan för en ny doktorandtjänst är under arbete. Vore ju coolt med en ny anställning till det nya året. Jag vill att luggen ska växa ut, jag vill ha en ny frisyr. Av en olyckshändelse välte jag sönder en av kollegans skulpturer, det tarvar en helt ny flaska whisky. – Till henne. Skål för allt det nya!

2 svar

  1. Byta ateljé får du gärna göra. Men flytta – glöm det!
    Och du, är det inte dags för date snart?

  2. Att det är!
    Jag är extremt upptagen denna vecka men nästa vecka är det lugnt igen.
    Vi rings :)

Kommentera

