Rött och rött

Temat för gruppfotot var svarta kläder och färgglada skor.  Så jag tog med mig alla färgglada skor jag har i mina ägor. Upptäckte till min förvåning att jag bara har röda skor (förutom mina vanliga vardagsskor som är svarta). Men när jag tänker efter så har mina joggingskor rosa detaljer… Rött var det här!

4 svar

  1. När jag tänker efter så har jag inga skor med färg alls … hur konstigt är inte det när jag nu tänker efter?

    • Då kanske du kan piffa upp färgskalan lite nästa gång du ska på partaj :)

  2. Behöver jag påminna om de röda skridskorna? Och de vinröda kängorna? :-)

    • Jo, just, jag har visst haft rött ända sedan småskolan. Lustigt! Men mina skridskor i vuxenstorlek som jag hittade i en kartong här i ateljén, de är vita. De du syftar på var ju en aningens mindre.. :)

Kommentera

