Min nya arbetsplats

Här är det jag befinner mig just nu… Trivs bra i min nya ateljéhörna, 8 meter bort från min förra. Här har jag arbetsro och försöker nu göra klart en modell till på måndag som ska till en snubba som ska göra en cad-ritning av den.  Jag är som den 8e dvärgen; Idogan. :)

11 svar

  1. åh ser trivsamt ut. och vid ett fönster, mycket bra. kan du blicka ut o fundera ibland.

    • Jag har dessutom fått stenhård koll på när forskarstudenterna som bor på våningen ovanför kommer och går. Fastighetens cykelställ står precis utanför fönstret.

      Jag trivs mycket bra i mitt nya rum, som faktiskt har en dörr, det hade jag inte tidigare.

  2. *gillar*
    Mycket ben. Rören har ju också knän, ser ut som ben – jättelånga ben. :)

    • Ha ha, ja faktiskt. Du har blick för det där med ben ;)

  3. Sjysst bord.

    • Tack, jag gillar den skarpt! Köpte den av en tryckfirma för många år sedan, de trodde det var en tandläkar- alt. barberarstol.

  4. Ser hur mysigt ut som helst med fönsterplatsen … ser att du har hängt upp benen på väggen.
    Kram

    • Den senaste veckan har jag jobbat långa dagar och kvällar och jag njuter verkligen av min nya arbetsplats. Inte för att det var så många fel på min förra heller. Jag hade ett fönster där också :) Men här är det lite mer intimt och ”hemma”.

      Benen hamnade på väggen igen, men jag ska nog stuva bort dem så fort jag hinner. Väggen är lite som ett oskrivet blad, skönt att hänga upp något gammalt rat tillsvidare ;)

  5. Jag trodde den åttonde dvärgen hette Cocker.

    Joe Cocker.

  6. Där sitter du bra ;-)

    • Jag stormtrivs och jobbar gärna över på kvällarna, det är riktigt trevligt i mitt nya rum. :) Men nu tar jag strax semester en vecka. Det ser jag också fram emot.

Lämna en kommentar