Alla pratar om solen

Men jag har de mer intressanta och livliga händelserna om natten. Där har jag helt nyligen fått in gamla vänner som jag har återupptäckt på facebook. I drömmarna återkommer dessutom komdeistjärnan David Batra, envist försöker jag hångla upp honom, igen. Men han är ju inte så sugen. Frustrerad vaknar jag, lättnaden kommer först senare… det är bra att han vet mitt bästa. Borstar tänderna och skakar av mig tankemyllret och försöker se rationellt på dagens schema. Ännu en dag utan en enda konkret arbetsuppgift. Humm… Kollar in min låda med teckningar. Letar efter mening.

2 svar

  1. Det måste vara nattligt värmeslag. David Batra…

  2. Jag vet! Men han vill ju inte… *muttrar* :)

Kommentera

