En sträcka

En linje, 20 minuter. Lika lång tid som 7ans buss mellan Storatorget och Gottsunda.

6 svar

  1. Hemgjord disksvamp. Könshår fastlimmat på en platt sten.

  2. Disksvampen ser jag och med lite vilja kan jag se könshår… men att kombinera dem två är ju rätt äckligt.

  3. Spännande. Undrar hur långt strecket är.

    • Vet inte men om jag höftar lite så borde det bli 8 km om jag tecknar runt 40 km/h ?.. om jag inkluderar att den stannar för passagerare :)

  4. Älskar’t! Idén är genialisk och banal på samma gång.

    • De enklaste idéerna är de knepigaste, jag har bara fotot kvar av de fyra jag gjorde (en sålde jag förresten)… jag använde min occilerande slipmaskin på dem. Kanske blir det något annat på dem inom kort.

Kommentera

