Wohooo!

På med fransarna, nu är det HELG!!!!! WeeeoOOO!  :))))))))) PAAARTY! :DDDD

Jag har en bekant som har detta sätt att uttrycka sig i skrift. I vanliga fall sticker alla de där utropstecknen mig i ögat… men. Nu lånar jag den för jag är lika glad som hon att denna vecka närmar sig sitt slut.

5 svar

  1. Ibland får man dra på ordentligt för att visa sin glädje.

    Men annars tror jag du har rätt. Mer än ett utropstecken ska man inte ha i en text annars är man körd lärde sig vår dotter, journalisten. Kanske aningen överdrivet men slösa med dem gör inte att texten blir bättre.

    Även om det är härligt att helgen närmar sig…

  2. Härligt när man känner glädje för något. Jag var riktigt glad i fredags också över att det var helg, och semester!

  3. Det är väldigt skönt att det är fredag. Jag funderar på att öppna en öl. Fransarna sitter där de ska. ;)

  4. …förresten… var det inte du som placerade en vaxduksram i lite olika miljöer för att se vad som hände? En sådan har dykt upp på ett hus här i närheten. Om jag tar med en sovsäck och lägger mig i en buske så kanske jag kan avslöja din identitet… ;)

  5. *skrattar*… nå. Det var 6 tavlor från början. Roligt att du nu har sett en av dem på riktigt!

Kommentera

