Efterlängtad

”Du vackra fina, min egna. Efterlängtad och bedårande.” Semestern är som en sällsynt liten varelse.

4 svar

  1. Ha en härlig semester vännen!
    Det var förexten den läskigaste bild jag sett på länge, nu kommer jag inte att kunna sova i natt. Den där ”grejen” har alla attribut som ger mig kalla kårar. Hu! Och hennes blodtörstiga min sen…

    • Jag är så trötta att jag bara skrattar… rättar mig, jag fnissar styggt :)
      Jag behöver verkligen vila och det ska bli så skönt att fara upp till stugan och dra ner toppiluvan över huvudet och logga ut.

  2. Synd bara att augustivädret varit så svajigt. Fattar inte vad som hänt. Det här är tredje sommaren i rad då augusti inte erbjuder kompakt hetta. Som jag minns det från min barndom var sommaren alltid som bäst i augusti.

    • Jo det regnar om vart annat, men jag tycker det är rätt trivsamt ändå. Plockar svamp, bär in ved och tittar på gräsmattan som borde ha klippts förra veckan. Dricker ekologisk cider och undviker att hitta dongeln ur väskan… Ingen regel utan undantag :)

Kommentera

