Dass litterature

Vad läser du när du sitter på dass? Själv är jag snabb med mina ärenden så jag sitter inte kvar så länge och luftar mig. Så jag blir alltid lite häpen när jag besöker vänner som har tjocka böcker på toaletten.

6 svar

  1. Boken I Hate Myself and Want to Die: The 52 Most Depressing Songs You’ve Ever Heard av Tom Reynolds. Senaste numret av Agent X-9. Några Kalle Anka.

    När jag ser det så här är det inte snyggt. Jag häpnar själv…

    • *S* vilka titlar du har! Agent x-9 skulle jag nog stanna kvar på badrummet med onödigt länge :)

  2. Vad som helst! Men läsa måste jag. Finns ingen tidning tillgänglig läser jag på schampoflaskan.

    • Den där läs-manin har jag vid frukosten och läser bordsduken om så krävs… :)

  3. Jag river ur korsordet i varje Allas, har dem i en korg med penna och suddgumm på dass … det har varit bra för mig att träna mig att sitta i lugn och ro på tronen. Förr när man var igång med allt så var man ute innan man var inne, så som det är för de flesta kvinnor.
    Men korsorden har varit bra för mig och min hjärna ha ha.

    • Humm, jag kanske ska lägga min soduko-manick där inne… Så kan man förena nytt amed nöje så att säga :)

Kommentera

