Förnyelse

Min header, logga, är inte uppdaterad och den är lite tråkig. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha för bild. Jag skulle gärna vilja ha kvar den tecknande handen som syns till vänster. Men det är flickan jag vill byta ut, jag är ju snart 40 bast och det är inte en så beskrivande bild av mig som bloggperson. Har ni goda förslag?

8 svar

  1. I min värld är flickan jättemycket du. Jag ser sandsorteraren.

    • Ah vad roligt, tänkte inte på det :)

  2. Bananen längst ned till höger? ;)

    • Humm, mjo, det vore kanske ett alternativ, kan klura på den under dagen :)

  3. Behåll flickan…

    • Lätt att tycka som du… jag blir alltid lite ur fas när andra bloggar byter utseende. Det är ju bra med en igenkänningsfaktor så att man vet att man har hamnar rätt. Men det är ju kansk ebra med en liten förändring?

  4. Jag har nog bytt tema fem sex gånger under senaste halvåret. Skulle vilja veta hur andra gör för att få den coola looken på sidorna. Jag har bara provat de teman som är tillgängliga via inloggningen. Jag har sett coola bloggar som inte följer någon förvald mall.

    • Det går ju att med hjälp av pengar köpa sig fri (bokstavligen). Själv tycker jag det är enkelt och smidigt att använda de mallar som finns… vill liksom inte engagera mig allt för mycket.

Kommentera

