Gör det med en sång

Startar upp dagen med en fin video; Soytuaire ~ Lauba där man med muspekaren får måla med en virtuell pensel till en låt. Känns kanske en aningens som en lags skoluppgift efter ett tag, men de finns små nuggets av avbrott och färgstänk där mellan refrängerna.  Mycket poetiskt må jag säga.

6 svar

  1. Kul grej! Synd bara att låten får det att klia innanför skinnet på mig.

    • Jag tyckte den var rätt ok, men lång!

  2. … sen är det för evigt borta?

    (Fast till skillnad från livet, går det att göra om…)

  3. Man kanske kan kalla de för one-hit-wonders? :) Fånga känslan, allt fast förflyktigas… o.s.v.
    Tänker mig ett sysifosstraff där man tvingas att måla med denna pensel i all evighet… då kan man nog hålla sig för skratt. Och då kan jag verkligen hålla med Sofia att sången kryper lite vä lnära.

  4. Jag kan ju måla!

Kommentera

