Det luktar död

Det luktar illavarslande. Jag vet att det ligger ett lik i garderoben, rent bokstavligt!

10 svar

  1. Mina lik brukar ligga bakom spisen.

    • Uuurk, kan just tänka mig att kallvarma lik inte luktar mums… :(

  2. Isch sånt har inte jag hemma …

    • Inte jag heller! *hoppas jag*

  3. Ja sådant där kan man inte vara likgiltig inför när det luktar. Och nu kan du glömma en politisk karriär, det går liksom inte att ha ett lik i garderoben. Inte ens bland likatänkande för de är inte likgiltiga inför ett lik.

    • Eh he he he :) Nå jag får väl ringa facket innan eventuellt nytt yrkesval…

  4. Jag är en veritabel massmördare. Men det kanske är bättre – inga lik i garderoberna. Alla mord sker för öppen ridå. Under köksbänken.

    • Mjo, det är lite läbbigt att de dör lite varstans när man har lagt ut gift… Kanske skulle ta ett nytt snack med vaktmästarn om det.
      Förr om åren har jag haft en fälla där de fastnar i en bur, men det blev till att skjutsa möss varje dag och ändå inte få bukt på eländet.

  5. Du har en award inne hos mig!

    • Wow, vilken ära! Det luktar nog godare än döingar i garderonen ;)

Kommentera

