Känner min profil

För att lätta upp stämningen och göra lite annat emellanåt leker jag med att rita ansikten. Här har jag blundat och med ett finger följt mina ansikteslinjer och ritat simultant med den andra handen det jag känner. Det är enkelt och roligt. Man kanske inte känner igen sig alla gånger med det blir ofta ganska fina och roliga figurer. Testa du med!

2 svar

  1. Rätt likt skulle jag tro.

    • Mja… svårt att säga. Men det är alltid roligt att göra denna enkla övning, som en lek :)

Kommentera

