Bortskänkes

Bortskänkes: Dinosaurierumpa, något sliten med nylackade klor. Besiktigad och trimmad, bör dock renoveras.

7 svar

  1. Sätt överdelen av en Barbie på’n.

    • Skulle ju fortfarande vara en dinosaurierumpa… Får nog efterlysa torson till denna och sätta barbie- ben på överdelen istället så blir det något jag skulle vilja ha.. :)

  2. Du får sätta ut en kontaktannons.

  3. Haha, jag trodde ett rådjur tappat horn, när jag tittade närmare så trodde jag det va nån mysko svamp. Dinorumpa, haha…

    • Jag gick förbi den och kunde inte sluta tänka på den… så jag gick tillbaka för att ta bilden. Känner mig nära besläktad med den efter ett besök hos ortopenden :)

  4. Biter mig i tungan.

Kommentera

