Att närma sig en känsla

Lite trevande söker jag där inne…

7 svar

  1. Haha ha ha bilden med den texten får mig att verkligen skratta .. jisses så vi gräver och har oss. ;)
    Pussgurkan min tjingeling

  2. Liknar nåt ur en skräckfilm jag såg tillsammans med min dotter häromdan. Men flätan gör susen.

  3. :)
    Jo jag ville ha flätan med, det ger en fin rundning på huvudet. iaf när jag nu idag för över bilden till linoleum… Får se hur det går med alla detaljer.
    Jag har också tänkt på att den är kanske lite skräckig.
    Dessutom kan jag skratta kucklande åt att jag gör äckliga bilder. Det torde inte vara så säljbart tänker jag mig och det är ju rätt besvärligt. Men jag får väl göra några gulliga också :)

    Kanske..

  4. Jag älskar bilden! Den illustrerar dessutom otäckt väl hur jag känner mig för tillfället eftersom jag nervöst går och väntar på att få svar på om jag får ett av mina ”drömjobb”. :-)

    • Wow! Jag håller en tumme paxad för dig!

  5. inte nödvändigt…

    • … jag kan ju alltid försöka, det vore ju en utmaning :)

Kommentera

